MIT O DEDA MRAZU





Mit o Božić Bati ili Svetom Nikoli je stara paganska priča u kojoj je on bio prikazivan odeven u zeleno. Coca-Cola je bila ta koja mu je u svojoj velikoj reklamnoj kampanji dala crveno odelo, učinivši ga poznatim pod imenom Santa (engl. Santa Claus) - što je anagram od Satan, tj. sotona.

Stjuart Sverdlou o tome piše:

"Satanizam i satanistički rituali eksponencijalno su rasli sa medijskim bombardovanjem "Crvenim Deda Mrazom". Ta subliminalna metoda usađuje u um ideju da se mistično, neljudsko može uvući u domove ljudi. On će biti dobar prema njima samo ako su se oni tokom godine ponašali na određen način. Crveni kostim govori sam za sebe - crveno je kodna boja za ulazak u astralne nivoe. Crveno je kodna boja koju prilikom reptilskih rituala Boginja koristi za prizivanje astralnih entiteta.
Naravno, Deda Mraz živi na Severnom polu koji je tačka ulaska u unutrašnjost Zemlje i podzemno reptilsko društvo. Ima male vilenjake koji rade za njega, a simbolizuje male sive (Greys) s kolektivnim umom. Leteći irvas i sanke simbolizuju međudimenzionalne letelice pomoću kojih se tamo ulazi. Deci se savetuje da Deda Mrazu za njegov dolazak ostave kakav sitan zalogaj, što predstavlja žrtveni dar moćnom bogu. Osim toga, komercijalizacija koja okružuje ovakve lažne božićne praznike smišljena je s ciljem da istisne svaku versku nameru, kao i da dodatno popuni džepove ionako bogate svetske elite."

Svi glavni simboli "Božića" potiču od paganskih svetkovina. Sverdlou takođe ističe ogroman broj televizijskih programa za decu koji reptile prikazuju kao njihove prijatelje i tvrdi da je beba u središtu Sunca prikazana u dečijoj seriji "Teletabisi" takođe reptilski religijski simbol. Beba u središtu Sunca upućuje na to da je beba žrtva Bogu Suncu.







Нема коментара:

Постави коментар