KATY PERRY - PROMOTER MK-ULTRA PROGRAMA




Kako je prvi album Katy Hudson prodala u svega 200 primera, trebalo joj je 7 godina da se vrati na scenu. A povratak je bio i više nego pompozan, sa provokativnim mega hitom "I Kissed a Girl". Tom pesmicom lansirala je "mainstream" lezbo-eksperimente tinejdžerki širom sveta. "Hot N Cold" je bio njen sledeći veliki hit koji je ponešto bolji od ostatka opusa, međutim ulazak u simbolističke vode označio je drugi album "Teenage Dream". Saradnja sa Cullenom na "California Gurls" i promocija psihodeličnih svetova od slatkiša bio je ulazak u "visoko društvo".


Kontroverze je ostvarila i sa intervjuom u kojem je rekla kako je nakon neuspeha radi buduće slave prodala dušu đavolu.


To "šurovanje" u punom svetlu dolazi do izražaja u saradnji s Kanye Westom na pesmi "E.T.". Već je tekst pesme prilično zanimljiv uz spot koji slavi transcendentalni spoj transhumanističkog čoveka i vanzemaljca:

Tako si hipnotičan
možeš biti đavo, možeš biti anđeo
dodir ti magnetičan
čini se da lebdim, čini se da svetlim

Kažu da se plašim
jer nisi kao drugi, par budućnosti
DNK je drukčiji, ne razumeju te

Ti si iz nečeg drugog/drugi svet
druga dimenzija
otvori mi oči
spreman sam poći, vodi me ka svetlu

Poljubi me, P-P-Poljubi me
zarazi me sa ljubavlju, ispuni me otrovom
uzmi me, u-u-uzmi me
biću tvoja žrtva, za otmicu sam spremna
dečko ti si alien, dodir ti je udaljen
natprirodan, nije ovozemaljski

Ti si tako nadzvučan
želim osetit ti moći, omami s laserom
poljubac ti kosmički, svaki pokret magija

Sve je transcendentalno, neki drugi nivo
dečko, moja si sretna zvezda
želim kročiti tvojom talasnom dužinom
biti tu dok vibriraš
za tebe reskiram

Kraj označava stvaranje novog androgenog albino čoveka, a Perry dobija kopita čime se stvara aluzija na Bafometa.


Moramo istaći i 2 spota koja definitivno daleko iskaču iz kolotečine. Izuzev promocije militarizma u "Part Of Me", kao prvi moramo navesti "Wide Awake". On je korišten kao promocija istoimenog biografskog dokumentarca, a sve je propratila i izjava: "Tačno znam šta će taj video predstavljati. Znam ko će ga režirati, a ideja je bila prisutna i tokom pisanja teksta." Ta ideja je oda MK-ULTRA programiranju, koja kao da je izašla iz CIA-nih dokumenata. Katy u početku živi zvezdani život, međutim pritisnuta stresom odlazi u svet fantazije. Taj svet zapravo je iluzija, što se vidi kada prolazi inicijaciju stubova Boaz i Jachin i materijalizuje sve što zamisli. Ovo snovito stanje odlika je programa i stvaraju se dve ličnosti, Katy Perry i mlada Katheryn Hudson. Prava ličnost ostaje zatočena u hipnozi. Drugi primer je singl s albuma "Prism" i očigledna promocija simbolike u broju "Dark Horse". Gotovo naivan prikaz drevnog Egipta počinje s kraljicom Katy i njenim "mačkicama" ("Kitten Programming" recept). Ekipa iz Vavilona dolazi se pokloniti egipatskoj ženi-boginji Katypatri. Crna magija i despotizam uz obilje simbola poput Pepsija i Horusa s lancem uništava religijske koncepte (simbolizovane po svakom od "gostiju") i promoviše seksualnost. Gutanje dijamanata zube joj pretvara u pomodarski "trash" kič, a zadnji "gost" donosi prosvetljenje. Svemirski brod u obliku piramide otkriva se, Izida izlazi i sjedinjuje se s Katypatrom. Iako je video i te kako očigledan, s druge strane je i prilično "IN" pa je upitno kakve su početne namere. S obzirom da je reditelj Cullen, priča dobija logičnije okvire.









Нема коментара:

Постави коментар