BITLSI






Mnoge starije generacije se sa setom sećaju vremena Bitlsa. Međutim, malo je onih koji znaju gde je cela priča počela. Iluminati su pažljivo isplanirali fenomen Bitlsa kako bi raširili destruktivni element među masama širom sveta: mogućnost da promene osobu protiv njene volje.





Godine 1962. Džon Lenon je rekao Toniju Šeridenu u hamburškom Star Klubu: "Siguran sam da će Bitlsi biti vrlo uspešni jer sam prodao svoju dušu Sotoni!" Ubrzo posle toga, od Bitlsa je zatraženo da snime ploču za firmu EMI, jednu od vodećih evropskih muzičkih kuća. I, pod vođstvom producenta EMI-ja Džordža Martina i njegovog prijatelja Brajana Epštajna, doterali su ih i dali im tipičan "Bitls izgled". U to vreme Bitlsi uopšte nisu znali da čitaju note i mogli su da sviraju jedino na gitari. Teodor Adorno je pisao tekstove i muziku njihovih pesama, što je skrivano od spoljnjeg sveta. Adorno je bio jedan od prvih lidera tzv. Frankfurtske Škole. Godine 1950. je reorganizovao i denacifikovao posleratni obrazovni sistem i kulturne ustanove u SR Nemačkoj. Ovaj projekat je bio poznat kao Congress for Cultural Freedom (CCF - Zajedno za slobodu kulture). Adorno je bio i jedan od direktora projekta za razvoj autoritarne ličnosti koji je svesno isplanirao "Baby Boomer" kontra-kulturu zasnovanu na drogama, rok muzici i seksu.

Samo nekolicina ljudi zna da su Bitlsi bili deo masovnog eksperimenta Tejvistok Instituta za Ljudske Odnose iz Londona. Većina glumaca i pevača bili su "napumpani" kako bi postali zvezde. Ova tehnika je poznata kao "profilisanje". Profilisanje se može primeniti na pojedince, male ili velike grupe ljudi, kao i na organizacije svih veličina. Bitlsi su bili "pumpani" neprekidno, dan i noć. Tejvistok Institut ih je, kao deo društvenog eksperimenta, doveo u Ameriku. U eksperimentu, izvesnoj grupi populacije bi bio ispran mozak a da niko nikada za to ne sazna, dok bi samo ispiranje mozga uključivalo upotrebu vrlo snažne psihotropske droge LSD (Dietilamid lisergična kiselina). LSD je 1943. godine Sandoz AG, švajcarska farmaceutska kompanija koja pripada Warburg Co, sa sedištem u Londonu, počela da proizvodi kao drogu. Tejvistok Institut je dobio uzorke ove droge iz Sandoz AG-a preko Instituta za Političke Studije. Ceo eksperiment je strukturiran u okvirima zloglasnog MK-ULTRA projekta CIA-e. Ovaj eksperiment je iskoristio neupućeno osoblje iz same CIA-e kao laboratorijske miševe, pri čemu je nekoliko njih koštao života. Kao rezultat ovog eksperimenta, Iluminati su tokom ranih 1960-ih godina preobrazili San Francisko u satanističko igralište! Tinejdžeri su kidnapovani, razne grupe su regrutovane. To je bio zajednički projekat CIA-e i britanskog MI6. LSD je trebao da učini ljude psihotičnim i da izaziva halucinacije, kao i da dovede do ozbiljnih oštećenja mozga. Kod mnogih ljudi koji su učestvovali u njemu, eksperiment sa ovom drogom je završio tako što su počinili samoubistvo. Rezultat celog eksperimenta je bio "impresivan": procvetala je čitava kultura Flower Power (Snaga cveća), da bi na kraju dovela do masovnih studentskih protesta koje je finansirala CIA u iznosu od 25 miliona (tadašnjih) dolara.

Alen Ginzberg je postao idol krajem 1960-ih godina i zahvaljujući saradnji medija bio je u stanju da (na američkoj televiziji) promoviše upotrebu i koristi koje donosi LSD. Dok bi ga emitovanje uobičajenih reklama koštalo čitavo bogatstvo, Ginzberg je platio vrlo malo za svoje promocije LSD-a. On je to radio u ime "novih ideja" i "novih kultura" koje su se pojavile u svetu umetnosti i muzike. Mediji su bili puni članaka i programa o Ginzbergu i njegovoj propagandi droge. U čitavoj istoriji medija nije bilo druge propagandne kampanje koja se mogla meriti sa Ginzbergovom. The New York Times je posvetio više od 5 stranica Ginzbergu i njegovoj odbrani koristi koje donosi upotreba marihuane i LSD-a. Učinak ove kampanje je gurnuo po pravilu konzervativnu američku javnost u niz kulturnih šokova, jedan za drugim. LSD, koga je proizvodio Sandoz, je isporučivan besplatno u ogromnim količinama na mnogim univerzitetima i muzičkim koncertima širom SAD-a. Godine 1967. američko društvo je prešlo u otvorenu kulturnu bitku protiv mladih i "Flower Power" pokreta. Ova godina je počela sa ogromnim muzičkim koncertima pod vedrim nebom na kojima su se okupljali milioni mladih, među kojima će mnogi postati žrtve dobro organizovanog eksperimenta Iluminata sa LSD-om. Halucinogena droga je slobodno distribuirana, a njena upotreba najavila je dolazak Nju Ejdža.

Kada su Bitlsi prvi put doputovali u Ameriku 1964. godine, aerodrom je bio prepun mladih devojaka tako da je štampa izvestila o izbijanju "Bitlmanije". Ove devojke su iz Bronksa do aerodroma prevezli zaposleni u Tejvistok Institutu i platili su im da histerično vrište. Kada je Tejvistok Institut doveo Bitlse u Ameriku, niko nije mogao da pretpostavi kakve će katastrofalne posledice na kraju ispasti. Niko nikada ne bi ni čuo za Bitlse da nije uložen svaki mogući napor da privuku pažnju medija. Ed Saliven i American Bandstand su bili odgovorni za stvaranje ogromne publike koja će promeniti svet. Ed Saliven je bio unajmljen od strane Iluminata. Nedugo pre nego što će Bitlsi otići u Ameriku, on je studirao na Tejvistok Institutu. Bez njegovog velikog uticaja na medije, Bitlsi i njihova muzika bi tiho odumrli.


Kao što je već rečeno, muziku Bitlsa je pisao Teo Adorno. Ona se zasnivala na muzici Dionisijevog kulta ili Vaalovog sveštenstva. Adorno je samo dodao savremen zvuk ovoj muzici. Lansiranje Bitlsa je pratio pažljiv odabir reči ili fraza koji su smišljeni u Tejvistok Institutu. Reč "rock" je povezan sa muzikom, dok su reči "teenager", "cool", "discovered" i "pop music" bili kod koji je označavao prihvatanje droge. Ove reči pratile su Bitlse gde god ih je "teenagers" (omladina) "discovered" (otkrila). Nema nikakve sumnje da je reč "teenager" ušla u masovnu upotrebu tek sa Bitlsima, uz svesrdno ohrabrenje Tejvistok Instituta. 
Kako su kodne reči bile povezane sa muzikom, obožavaoci iste te muzike su počeli da ih koriste sve više i više. Ove reči su stvorile nov naraštaj koji je počeo da se identifikuje sa omladinom bez ikakvih moralnih ograničenja, koji su bili izmanipulisani i uvežbani da veruju da su Bitlsi njihovi idoli. Sve ove kodne reči su korišćene da bi se stvorila kontrola nad ovom ciljnom grupom američke omladine. Pošto su Bitlsi "osvojili" svet, dodavano je sve više kodnih reči. Mediji su govorili o "Bitls generaciji", a Tejvistok Institut je uveo izraze kao što su "Bitnici", "Hipici" i "Snaga cveća". Pored toga, postalo je moderno nošenje neopranog džinsa, kao i dugačke prljave kose. Novi "životni stil" je zahvatio milione mladih, dovevši do prave pravcate revolucije. Starije generacije nisu mogle ništa da urade u vezi sa tim, a nisu bile u stanju ni da uđu u trag poreklu ovog pokreta droga i drugih loših navika niti da ga zaustave.

Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band bio je naslov prvog albuma Bitlsa, koji je direktno podsticao upotrebu droga. Album je čak sadržao i pesmu "Lucy in the Sky with Diamonds" (imenice počinju sa LSD) o jednom slikovitom LSD "tripu", posvećenu ovoj drogi. Ceo album je bio posvećen satanisti Alisteru Krouliju. Bio je iznet na tržište tačno na 20-godišnjicu Kroulijeve smrti, dok se njegova slika nalazila na koricama albuma. Pesma po kojoj je ceo album dobio naziv počinje rečima: "Bilo je to na današnji dan pre 20 godina". 
Ubrzo po objavljivanju albuma Bitlsi su šokirali svet izjavom da su za legalizaciju marihuane i LSD-a. U jednom intervjuu za Life Magazine Pol MekKartni je rekao: "LSD mi je otvorio oči. Sada koristimo samo deseti deo mozga." Naslovi pesama kao što su "Norwegian Wood", "Yellow Submarine", "Strawberry Fields Forever", "Lucy in the Sky with Diamonds" i mnogi drugi se odnose na upotrebu droge. Džon Lenon i njegova supruga Joko Ono su otvoreno priznali da su bili na heroinu. I ostali članovi Bitlsa nisu krili da su koristili LSD.

U solo albumu Džona Lenona "Mind Games" on bukvalno iskazuje svoja obožavanje Sotone u pojedinim pesmama. Jedna od njih je "Bring on the Lucie", čiji tekst sadrži sledeže izraze:


Evo nečeg što radiš bolje

Oslobodite ljude sada
Učini to, učini to, učini to, učini to, učini sada!
Hajde da vičemo to naglas kao molitvu
Oslobodi ljude sada
666 je tvoje ime.

U svojoj knjizi A Spaniard in the Works (Španac na delu) Lenon ovako prikazuje Isusa Hrista: "Kržljavko koji jede beli luk, smrdljivko, kukavica, prljavi Fašista, katoličko špansko kopile." Tokom promotivne kampanje za "White Album" Lenon je izjavio: "Hrišćanstvo će nestati. Raspašće se na sitne grupice i tako izgubiti svoju moć."


Opšte je poznato da mnoge pesme Bitlsa sadrže sublimirane poruke koje se mogu čuti jedino kada se ploča pusti unazad. Pesma "Revolution nr 9", primera radi, kada se pusti unazad sadrži poruku "Počni odmah da pušiš marihuanu". Poruke čitane unazad se zasnivaju na uputstvima Alistera Kroulija. On je svojim sledbenicima dao sledeća uputstva:


Nauči da čitaš UNAZAD

Nauči da misliš UNAZAD
Nauči da pišeš UNAZAD
Nauči da slušaš UNAZAD
Nauči da govoriš UNAZAD

Poruke čitane unazad, koje su se prvi put pojavile na snimcima tokom 1960-ih godina, direktno se prenose u podsvest slušaoca. Međutim, ovi snimci nisu skriveni sve do 1970-ih godina. Ubacivanje ovakvih poruka u snimke je relativno lak posao za svaki profesionalni tonski studio.

Nedugo pre svoje smrti, Džona Lenona je intervjuisao Playboy Magazine, gde je primetio da su droge poput LSD-a, heroina, kokaina i drugih teških droga namerno distribuirane kako bi stvorile društveni haos i, na kraju krajeva, uništile ljudsku civilizaciju. "Moramo da zahvalimo CIA-i i armiji što LSD postoji i može da se nabavi. Oni su koristili LSD da bi mogli da kontrolišu ljude. Oni su nam dali tu slobodu. Pogledajte šta vlada ima da kaže na to."

Kao što je već rečeno, Bitlsi su bili deo masovnog eksperimenta koji je izvela CIA, britanski MI6 i Tejvistok Institut. Džon Lenon je otvorio Pandorinu kutiju i postao svestan globalnog uticaja Bitls fenomena. On je znao da su Bitlsi, u velikoj meri, rezultat detaljno razrađenog eksperimenta na društvu koji je proistekao iz distribuiranja droga širom sveta. Džon Lenon je bio svestan činjenice da su Bitlsi bili podvrgnuti kontroli uma koja je završila upotrebom droga i zavisnošću pojedinih članova grupe. On je tvrdio da zna da je fenomen nazvan "Bitlmanija" samo jedan aspekt velike globalne zavere sa ciljem manipulisanja društvom i vršenja eksperimenata na njemu. Znao je više od svih ostalih članova Bitlsa o ovoj korumpiranosti i ubacivanju tajnih službi u Hipi kulturu iz koje se razvila rok muzika. Najzad, on je jedno vreme bio jedno od najvažnijih oružja u arsenalu zavere CIA-e, MI6 i Tejvistok Instituta, a time i pretnja za čitavu njihovu operaciju.

8.12.1980. Džona Lenona je ubio programirani Delta-Monarh rob, Mark Dejvid Čepmen. Džon Lenon, politički najangažovanija rok zvezda svoje generacije, ubijen je hicem pištolja ispred zgrade na čijem se krovu nalazio njegov apartman. Ova tajanstvena zgrada gleda na njujorški Central park, i korišćena je pri snimanju filma Rozmarina beba, po čuvenom romanu Ajre Levina. Ubica Džona Lenona nije bio ništa više od poslušnog i programiranog Monarh roba pod kontrolom Iluminata, koji je tvrdio da je čuo glas samog đavola. On je spremno priznao krivicu, što je sprečilo da se održi suđenje. To je tipičan slučaj koji pokazuje šta se dešava prilikom ovakvih ubistava - trenutno priznanje, što znači da nema suđenja. Slučaj je zaključen.


Ljudski um je snažan. Džon Lenon nije jedini koji je ustao protiv Iluminata. I drugi muzičari, poput Džima Morisona, Kurta Kobejna, Džimija Hendriksa i drugih su preduzeli nešto protiv programiranja i nadzora Iluminata. Kada tajne izbiju na videlo, kao u intervjuu Džona Lenona za Playboy Magazine, takve muzičare pre ili kasnije likvidiraju. Mnogi su navodno umrli od prevelike doze droge: Brajan Džouns, Mama Kas, Džimi Hendriks, Dženis Džoplin i Tim Bakli, da navedemo samo nekoliko primera. Kada su Hendriks i Džoplin umrli, menadžer Džima Morisona je rekao da bi njegov štićenik lako mogao da bude sledeći. I bio je u pravu. Džim Morison je umro od srčanog udara u svojoj kadi. Najverovatnije je da su ovi muzičari postali suviše opasni za Iluminate pa su ubijeni kada su njihovi programi kontrole uma počeli da "pucaju".







Нема коментара:

Постави коментар