KIŠNI ČOVEK





Neke reči ili nazivi vrlo su uobičajeni i često se koriste u popularnim pesmama. Ponekad su te reči ili nazivi skriveni u refrenu ili u "zaraznom delu" melodije. Pa, pogledajmo neke od takvih pesama. Ubrzo ćete početi da nazirete određeni obrazac ponašanja kod svih njih.





Nalazimo se u punoj dvorani. Svetla se gase, a kamera se usmerava na dve osobe na pozornici. Na belca sa crvenom bejzbol kapom i na vulgarnog crnca sa belom beretom. "O čemu ti pričaš jebo te?", viče crnac. Belac polako korača pozornicom, pa zastaje: "Ako se ipak vratim, znaš li kako ću se zvati?", rafalno uzvraća svom prijatelju. "Ajde gukni, kako ćeš se zvati?", osorno će momak sa belom beretom. "Kišni čovek", odgovara beli reper, čije scensko ime je Eminem. Čuju se gromoglasni bubnjevi propraćeni škriputavom muzikom. "Hajmo ruke", viče Eminem, gestikulirajući žustro prema publici koju buka i uzbuđenje bacaju u trans. "Ponovimo: Kišni čovek!", viče Eminem publici. "Kišni čovek!", uzvraća više od 50 000 ljudi na stadionu Yankee u New Yorku, mašući podignutim rukama napred-nazad. U naredne 4 minute izvođači na pozornici ponavljaju reči "Kišni čovek" ("Rain man") preko 40 puta, a isto toliko puta ponavlja i zanesena publika. U međuvremenu, nastupajući dvojac peva uglas:

Mislite da sam bezobrazan
A ja mislim da ste vi bezobrazni jer me smatrate bezobraznim
Spokojan biću kad dosegnem ovaj nivo slave
Opsednut sam đavolom, pod imenom...
Kišni čovek

Toj poznatoj temi Eminem se vraća kasnije, u pesmi "Old Time's Sake":

Vidi đavola; to je napad Kišnog čoveka
Sa motornom pilom u rukama
Krvava mrlja na kecelji mojoj

U stvari Eminem je jedan od mnogobrojnih jako popularnih izvođača koji pevaju o nekome ko se zove Kišni čovek. Isti lajtmotiv koristi Rihanna u svojoj pesmi "Umbrella" ("Kišobran"), gde se reči kiša i kišobran pojavljuju u refrenu te u čitavoj pesmi, a propraćene su prikazama potpuno mokre Rihanne i članica njene plesne grupe, od kiše. Među ostalima, tu su i reper Fat Joe Feat sa svojom pesmom "Make it Rain", zatim Savage sa pesmom "Wild Out", pa Black Stone Cherry i njihova popularna pesma "Blind Man", Jamie Foxx sa svojom verzijom pesme "Rain Man", itd. Da li je slučajno da tako mnogo estradnih umetnika peva o nekome ko se zove Kišni čovek? Ili se tu krije nešto drugo? Obratimo sada pažnju na same reči. U refrenu pesme Foxx peva sledeće:

Oslobodi me. Ooooo uuu ooooo. Ooooo uuu ooooo
Kišni čoveče, kišni čoveče, kišni čoveče

Rep grupa The Game, u svojoj pesmi "Cali Sunshine", pevaju:

Uh, tucao sam sve u šesnaest
To je moj ljubavni cvet
Prska iz nas k'o iz Kišnog čoveka
Kad guramo šaku u guzu

U pesmi "Anything" Jay-Zija, uz gostujući nastup Ushera & amp Pharrella, imamo:

Amaterski ples oko šipke
Dođi i uzmi lovu
Zovu me Kišni čovek
Kako li se samo uvijala; da ti oči ispadnu

Izraz Kišni čovek ne koriste samo reperi. U svojoj pesmi "The Burning Man" spominje ga i teškometalna grupa W.A.S.P.:

Kišni čovek u vatri iz pakla Hada

Bob Dylan, u pesmi "Stuck Inside of Mobile with the Memphis Blues Again" sa albuma Blonde on Blonde iz 1966. godine, peva sledeće:

Kišni čovek daje mi dva leka. I kaže: Uskači.

Takođe u pesmi "I Wanna Be Your Lover":

I stiže Kišni čovek sa čarobnim štapićem
A sudac kaže za Monu jamčevine nema

Izvođač hip hopa Ya Boy odaje priznanje Kišnom čoveku u svojoj istoimenoj pesmi:

Hej, neka svi kažu g. Kišni čovek, dajte nam malo kiše
Ponesite kišobran molim, ponesite kišobran ela ela ela e

Bivša superzvezda country muzike Tanya Tucker takođe peva o Kišnom čoveku u pesmi "Lizzie and the Rain Man":

Ali jedna devojka po imenu Lizzie Cooper reče da je on lažov i prevarant
Rekla je da sam sebe nazivaš Kišnim čovekom. E, pa, sram te bilo!

Stvari postaju sve zanimljivije, i vrlo eksplicitne i očite. Poslušajte, na primer, stihove iz pesme "Devils" Jay-Zija:

Dragi Bože. Možeš li me spasiti?
Iluminati žele moj um, dušu i moje telo
Dragi Bože. Možeš li me spasiti?
Tajno društvo. Drže me na oku

Ili Tupaca, čija je pogibija, kažu, posledica naručenog ubistva:

Neki kažu kako očekuju da Iluminati upokoje moje telo
Crnje na žurci sa pucaljkama, opaki tipovi k'o što sam i sam

Spominje ih i rep superzvezda Fatboy Slim u svojoj pesmi "Iluminati":

Tajno društvo Iluminati stvarno postoji
Iluminati ti ti ti ti ti

I LLCool J u pesmi "I shot ya":

Iluminati žele moj um i moje telo
Tajno društvo prati me svuda

Sve navedene pesme pokušajte sada doživeti ne kao puku zabavu, već se zapitajte: šta ako su stvari o kojima govore stvarne? Šta ako vam neko pokušava nešto reći na jedan neverovatan, tavistokovski način, poprilično drsko, tako da to ne možete da ne vidite? Šta ako su ljudi koji vam pokušavaju nešto reći zapravo članovi istih onih tajnih društava i instituta za pranje mozgova koji nastoje upravljati svetom iz prikrajka? I šta ako bi vam rekli da u svetu špijuna i tajnih društava, u svetu varki i obmana, u paralelnom svemiru gde vlasti sprovode svoj tajni plan iza zavese - nema takvih stvari poput slučajnosti?

Pročitajmo sada sledeći niz stihova grupe Prodigy. Pesma se zove "Iluminati":

Trebalo mi je 33 godine da spoznam istinu. Jasnu k'o dan.
Bio sam premlad i nisam se znao izražavati, sinko, 
Ali sada ću je izložiti i preneti svima; ovo nije teorija.
Zavera je stvarna. Žele me staviti u ludačku košulju,
U sobu sa jastucima i zbuniti svet prodavši mu priču o 12 majmuna.
Iluminati žele moj um i dušu i moje telo.
Tajno društvo drži me na oku.

Zašto svi ovi, navodno neprofinjeni reperi, autori country muzike i rokeri pevaju o Novom svetskom poretku, Iluminatima i Kišnom čoveku? I sve češće pevaju o tome.

Poslušajmo repera Puff Daddy Feata:

Crnje ubijene na terenu i sve novorođene bebe znaju
Da nisu baš spremne za taj Novi svetski poredak

Slične izraze ne sadrže samo reči pesama. Muzički video spotovi takođe su puni okultnih i satanističkih simbola. Najčešće viđamo oko i piramidu, a masonski crno-beli kockasti pod da i ne spominjemo. Novi svetski poredak otprilike možemo zamisliti, za Iluminate skoro ceo svet zna, ali ko je Kišni čovek?

Zašto tako očigledno?

Mogli biste se zapitati zašto su, ako je zaista na delu zavera ćutanja sa svrhom upravljanja svetom, navodni Gospodari sveta, umesto da to kriju, odabrali promicati svoje namere u pesmama, muzičkim spotovima i holivudskim filmovima. Istina je sledeća: tajna društva obožavaju skrivati stvari nama pred nosom. I ne samo kroz muzičke spotove i reči pesama. Simbolika i druge vrste aluzija mogu biti upadljive i podsvesno opažene, ali na svesnom nivou neće biti vidljive golim okom. U filmovima i spotovima, ova vrsta sublimiranih poruka postiže se ubacivanjem prizora koji sadrže kadrove gde se strelovito izmenjuju svetli i tamni bljeskovi. Simbolika je ponekad krajnje očigledna i lako prepoznatljiva, međutim kako su značenje ili aluzije koje stoje iza toga većini ljudi nepoznati, mozak to jednostavno filtrira i odbacuje kao nešto beznačajno i besmisleno. Ali ništa tu nije besmisleno. Pri pronicanju u tajne tajnih društava i tajnih simbola, ne bi bilo na odmet uzeti u obzir tvrdnju ajnštajnovske fizike: "Pretpostavlja se da vremenske odnose između zbivanja ponajpre sačinjavaju specifični fizički odnosi koji se među njima odvijaju." Preko tajnih simbola tajna društva, masonske lože, kultovi i špijuni iskazuju svoju pripadnost. Večna paganska psihodrama eskalira u ovim "modernim" uslovima upravo zato što vradžbine nisu ono što bi čovek 21. veka bio u stanju prihvatiti kao nešto stvarno.








1 коментар:

  1. Zanimljiva tema ali povrsna. Pored toga, nekorektno je ne napisati odakle je tekst preuzet.

    ОдговориИзбриши